Parkeerabonnement Claxonate

Wat moet u weten

Bedrijven

  • Er worden geen nieuwe bedrijfsabonnementen Claxonate en beperkte bedrijfsabonnementen Claxonate uitgegeven.
  • Bedrijven die beschikken over een Bedrijfsabonnement Claxonate of een Beperkt bedrijfsabonnement Claxonate komen in aanmerking voor verlenging hiervan.

Maandabonnement

  • In andere gevallen is een maandabonnement beschikbaar. Deze is ten minste tot 1-7-2021 beschikbaar en wordt opgeheven op de startdatum van de nieuwe exploitant.

Op deze overeenkomst zijn de in de parkeergarage van toepassing.

Voor alle abonnementen geldt dat de abonnementen op kenteken gaan. Op alle abonnementen zijn de Algemene voorwaarden en bepalingen voor parkeren in de parkeergarage van toepassing. Lees meer over de voorwaarden van de abonnementen in de Regeling Parkeergarage gemeente Purmerend.

Bij kentekenwijziging

Wijzigt uw kenteken geef dit dan per e-mail door aan parkeren@purmerend.nl onder vermelding van de ingangsdatum.

Avondkaarten

Ondernemers die ’s avonds klanten ontvangen, kunnen avondkaarten aanschaffen. Een avondkaart vergoedt parkeeracties die plaatsvinden tussen 17:00 uur (tijdstip inrijden garage) en 01:00 uur de volgende dag (tijdstip uitrijden garage) en kost € 3,00. Stuur uw verzoek voor een avondkaart naar parkeren@purmerend.nl.

Voorwaarden

  1. De bewoner moet op een van de genoemde adressen* ingeschreven staan
  2. De bewoner moet in het bezit zijn van een voertuig met een daarbij op naam gesteld kentekenbewijs of leaseverklaring.

* de appartementencomplexen Claxonate (Kanaalzicht 1 t/m 24) en Neckerpoort (Neckerdijk 2-A t/m H, 2-J t/m 2-N, 2-P t/m 2-U, 3-A. t/m 3-H, 3-J t/m 3-L)

Kosten

Bekijk de verschillende abonnementen en kosten

U betaalt eenmalig € 25,00 administratiekosten bij eerste aanvraag.

Een abonnement gaat altijd in per de 1ste van een kalendermaand.

Exploitatie duur

De exploitatie van de parkeergarage zal medio 2021 worden uitbesteed. Dit betekent voor u dat een maandabonnement ten minste tot 1 juli 2021 beschikbaar is en wordt opgeheven op de startdatum van de nieuwe exploitant. Vanaf dat moment worden alle maandabonnementen beëindigd en kunt u (mogelijk) terecht bij de nieuwe exploitant voor een abonnement.